Vezi mai jos, cum platforma EasySSM te poate ajuta în cazul unui control, chiar și atunci când tu ești în concediu, peste mări și țări!
De acum poți merge liniștit! Lasă grijile în seama platformei online EasySSM!

Toate persoanele implicate - cu acces într-o singură platformă.
Acces rapid de oriunde din lume!
De acum angajatul, conducătorul locului de muncă, specialistul SSM/ SU, responsabilul și angajatorul pot lucra simultan într-o singură platformă de SSM și SU.
Chiar și inspectorul poate avea acces la anumite documente setate de tine!


Management SSM/ SU integrat!
Din platforma EasySSM se poate face manangementul SSM/ SU de la distanță.
Am creat profile specifice legii, cu diferite niveluri de acces, astfel încât responsabilul SSM/ SU gestionează toată activitatea, în timp ce conducătorul locului de muncă doar punctele sale de lucru, iar angajatul doar se instruiește și se testează.
De la lansarea V.2 a platformei online EasySSM
Din statistica de mai jos, o parte din companii au migrat din varianta V.1 a platformei EasySSM, unele companii folosesc platforma înca din 2017 de la lansare.
25 000
Instruiri și testări online.
600
Fișe electronice SSM/ SU.
1 500
Semnături electronice avansate
1 000
Documente electronice emise.
Meniu platformă EasySSM
Modulele care împreună aduc domeniul SSM și SU în format digital!
Mai jos regăsești informații despre doar câteva module din platforma de manangement SSM și SU - EasySSM
Firme
Gestionarea mai multor firme se poate face cu un singur cont, ce poate fi un profil de angajat (intern) sau serviciu extern.
Puncte de lucru
Entități individuale care sunt atribuite unei firme, acestea pot fi gestionare de către unul sau mai mulțti responsabili SSM/ SU și/ sau unul sau mai mulți conducători de locuri de muncă. Fiecare punct de lucru are angajați, echipamente, audit și planificare.
- Echipamente
Echipamente de lucru sau echipamente PSI, ciar și echipamente ISCIR care prin natura lor au nevoie de verificări recurente. Posiblitate de introducere a date de expirare cu notificări pe email.
- Audit
Auditul SSM/ SU integrat sau individual, se face prin bifare, conținte toate
aspectele legislative cu posiblitate de adăugare item-uri noi. La fiecare item se pot
lăsa comentarii sau urca fișiere.
- Planificare
Planifiacrea tuturor activităților pe un an întreg pentru domeniul SSM și SU, pentru fiecare planificare în parte se trimit 2 notificări pe email, cu 2 zile înainte și în ziua activității.
Angajați
Există multe aspecte ce pot fi gestionate, pe lângă informatiile standard ale angajatului, aici se poate gestiona medicina muncii, instruirea pentru toate fazele, testările, autorizațiile, echipele de intervenție și multe altele.
Instruiri
Conceperea și emiterea tematicilor de instruire SSM și SU pentru toate fazele de instruire. Crearea instruirilor, a tabloului de e-learning al angajatului. Tematicile emise în platforma se pot semna electronic, astel devenind documente oficiale.
Documente
În acest modul se regăsesc toate temmplate-urile ce neccesită semnare sau au fost deja semante. După conceperea documentelor până la semnare acestea sunt într-un format template, ulterior acestea se transformă în PDF-uri.
Angajatul vede în acest modul fișele pe care trebuie să le semneze.
Rapoarte
Peste 35 de rapoarte diferite, atât pe SSM cât și pe SU/ PSI, menite să prezinte o situație clară asupra tuturor aspectelor din aceste două domenii.
Chat & mesagerie
Două metode de corespondență rapidă, care să faciliteze colaborarea între toate categoriile de personal.