Dashboard
Dashboard-ul responsabilului SSM/ SU. Aici se vor vedea informații rapide necesare
până a ajunge la meniul dorit.
Firme
Firme – în acest meniu se vor vedea firmele introduse și informatii de contact.
De aici se poate intra în fiecare firmă pentru management.
Puncte De Lucru/ Departamente
Puncte de lucru/ departamente – aici se vor vedea punctele de lucru/ departamentele –
care sunt independente unele de altele.
Fiecare punct de lucru/ departament are angajati atribuiti, are propriul audit,
planificare si
ecchipamente independente.
Angajați Pe - Puncte De Lucru / Departamente
Modulul de angajați din puncte de lucru/ departamente.
Aici se pot vedea angajații unui punct de lucru, în această planșă se urmărește usor
dacă aceștia sunt intruiți/ testați, dacă au medicina muncii și multe alte informatii.
Audit
Audit din puncte de lucru/ departamente se face într-un mod simplu, prin bifare.
Auditul este pe fiecare punct de lucru/ departament, este individual și se pot scoate
rapoarte pe baza auditului.
Auditul este predefinit, însă se pot modifica sau introduce noi bife.
Echipamente
În modulul de echipamente se pot introduce atât echipamente PSI cât și echipamente
care se supun avizării ISCIR.
Se pot introduce orice echipamente care necesita verificări recurente, acestea se pot
vizualiza simplu și ușor in această fereastră.
Pentru următoarea dată a verificării vom introduce notificări prin email.
Planificări
Planificările SSM – SU sunt pe fiecare punct de lucru/ departament. Am introdus toate
aspectele și activitățile legislative ce trebuie întreprinse anual.
Se pot introduce și alte activități specifice companiei.
Se vor primi notificări prin email pentru fiecare activitate din planificare.
Angajați
În meniul de angajați se vor vedea toti angajații companiei sau al grupului de firme.
Aceștia se pot introduce manual sau se pot importa pe modelul dat de noi.
De aici se face manangementul SSM – SU al angajaților, se poate vedea rapid cine este
instruit, testat, conducător loc de muncă sau dacă are medicina muncii valabilă.
Plus multe alte informatii despre angajat, cum ar fi data angajării, locul de muncă,
grupa de instruire, etc.
La fiecare angajat se pot lăsa comentarii sau notițe, se pot urca fișiere. Din acest
meniu, angajații pot fi atribuiți ușor unui punct de lucru sau altul, se poate face detașarea
acestora.
Program Instruire / Testare
Programul de instruire / testare este documentul care stă la baza periodicității
instruirilor și testărilor.
Am introdus acest formular pentru că pe baza acestuia se vor emite ulterior tematici
și fișe SSM – SU.
Programul de instruire/ testare se face pe grupe de instruire și se referă la o
funcție din companie sau un grup de funcții.
Documente
Din platforma EasySSM se pot emite anumite documente cum ar fi : programul de
instruire / testare, tematici pentru toate fazele de instruire și fișe SSM – SU.
În acest modul de documente, pe baza șabloanelor introduse deja, se pot emite
documente ce se pot păstra ăn cloud sau se pot descărca.
Șabloane
În modulul de șabloane sunt introduse peste 15 sabloane SSM și SU. Acestea pot fi
modificate și adaptate cerințelor dumneavoastră.
Pe baza acestor șabloane se vor emite tematici și fișe SSM – SU. Șabloanele respectă
prevederile legale în domeniul SSM și SU.
ELearning / Instruiri
În pagina de instruiri se vor emite instruirile pe grupe de personal, atât pe SSM cât
și pe SU în echipe de interventie și personal noninterventie.
Instruirile se vor emite cu documentele urcate în cloud-ul platformei, documentele companiei.
Aceste instruiri sunt bazate pe programa de instruire/ testare, astfel că se crează
automat lunile în care se face instruirea.
În acet modul de instruiri se pot urca documente, PDF-uri, clipuri video sau de pe
YouTube, poze, există și o fereastră unde se poate completa text manual.
La sfârșitul fiecărei instruirii se pot adăuga quizz-uri / teste.
Teste / Quizz
Din modulul de teste /quizz-uri se pot concepe simplu oricâte teste sunt necesare.
Testele pot fi pe grupe de instruiri, anuale si mai avem și quizz-uri ce pot fi puse după anumite
instruiri pe SSM și SU.
Angajații se pot testa imediat după, în cazul în care nu au fost admiși. Testele se
pot descărca și/ sau printa.
Profil Angajat
Profilul angajatului, cum vede acesta platforma. Se poate vedea cât de simplă este
afișarea pentru acesta.
Semnătura Electronică
Semnătura electronică se poate face pe ecranul telefonului, al tabletei, al pad-ului
de pe laptop, se poate face cu stylus pen (stilou tactil) sau chiar cu degetul, se poate face atât
pe Android cât și pe IOS.
Identificarea persoanei care a semnat documentul se face prin atribuire cu nume
complet, adresă de email, CNP și/ sau alte date specifice.
Semnăturile nu vor fi stocate, după semnarea documentelor și/ sau a fișelor,
semnăturile se înregistrează pe PDF-uri, fără ca acestea să poată fi replicate de către niciun
utilizator al aplicației.
De-asemenea documentele emise și semnate în aplicație nu pot fi editate ulterior, după ce acestea au
fost semnate.
În platforma/ aplicația EasySSM semnăturile sunt nelimitate și gratuite.
Rapoarte
După ce au fost introduse toate informatiile necesare, din platforma EasySSM se pot
genera aproape 40 de rapoarte SSM și SU.
Avem rapoarte despre audit, angajati, instruiri, echipamente, echipe de interventie,
neconformități și multe altele.
Rapoartele se pot descărca și prezenta către persoanele interesate.