Prima aplicație online de Protecția muncii / Situații de Urgență. Venită să sprijine atât companiile mari, cât și firmele mici sau inspectorii SSM/ SU care lucreaza in cadrul serviciilor interne/ externe. Cum mă poate ajuta pe mine? Dacă este vorba de o companie mare, cu mai multe puncte de lucru. Avantajul major este că există o viziune de ansamblu asupra managementului SSM și SU. Printr-un audit SSM/ SU , completat în prealabil se poate observa dacă există documente lipsă, cat si gradul de conformare la legislatie . Un alt avantaj îl reprezintă faptul că aplicația poate gestiona individual punctele de lucru. Cu angajații pe punctele de lucru, audit, instructaje, teste , autorizari meserii , etc , . Legătura dintre ,,centru „ și puncte de lucru sau departamente va fi instantanee ! Acum toți lucrătorii au acces rapid la instructaje și testări online, la tematici sau alte documente. Persoana desemnată poate vedea rapid cine face parte din echipa de intervenție, ce echipamente trebuie verificate tehnic sau când expiră stingătoarele din dotare. Dacă este vorba de inspectori, aplicația online îi ajută sa își pună în ordine documentele. Să planifice și țină sub control toate activitățile ssm /su , micșorând și optimizând timpul de muncă . Documentele fiind toate în cloud, pot fi verificate cu ușurință de către un superior. Persoana desemnată sau un expert în domeniu cu acces de oriunde din lume. FOARTE IMPORTANT ! Aceasta aplicație de protecția muncii vine cu funcția de scadențar. În acest modul se poate planifica activitatea SSM/ SU pentru tot anul. De la instruiri și testări la controale interne sau externe. Autorizarea anuală a meseriilor, planificarea ședințelor CSSM și multe altele. Având grafice și termene limită cu posibilitatea de anunțare prin e-mail.