Managementul echipamentelor de protecția muncii , a echipamentelor de muncă, a mijloacelor de stins incendii sau a echipamentelor ISCIR. Totul se face acum extrem de eficient pentru un inspector sau serviciu de protecția muncii.
Fie că vorbim de echipamente de protecția muncii, de echipamente și mijloace de stins incendii, ori de echipamente ISCIR, chiar și echipamente de muncă, prin aplicația EasySSM poți face managementul acestora în câțiva pași simpli.
Iată avantajele utilizării EasySSM.
Vei avea o evidență clară în timp real a termenelor de efectuare a mentenanței tuturor echipamentelor. Chiar dacă acestea sunt alocate la mai multe puncte de lucru sau compartimente. Echipamentele de muncă, echipamentele de protecția muncii, mijloacele de stins incendii, sau echipamentele ISCRI se introduc pe fiecare punct de lucru. La aceste echipamente poți completa data ultimei și următoarei verificări. Apoi vei primi o notificare pe adresa de email, privind aproprierea termenului de verificare a echipamentului.
Acest modul este un real ajutor pentru un inspector de protecția muncii sau un serviciu de protecția muncii.
În orice moment poți verifica de pe calculator, tabletă sau telefon toate informațiile referitoare la echipamentele companiei tale. Poți merge la modulul de rapoarte și poți scoate rapid rapoarte diferite pentru fiecare echipament. Deci se pot scoate rapoarte pe echipamente de munca sau de protecția muncii, echipamente PSI, sau echipamente ISCIR. În acest mod vei renunța la toate documentele făcute în world, excel sau chiar la tabele listate și vei avea toate informațiile într-un singur loc. Stai liniștit, pentru că vei putea introduce orice fel de echipament făra niciun fel de restricții.