EasySSM - Vești bune și foarte bune la lansarea V.2 a aplicației. În articolul anterior am povestit într-o oare care măsură, detaliile tehnice de îmbunătățire a aplicației odată cu lansarea V.2. Acum suntem nerăbdători să îți dăm veștile bune și foarte bune, pe care le-am pregătit deja, pentru când vei dori să utilizezi aplicația EasySSM. În primul rând, vestea bună este ca suntem în ultima fază de testare a noilor funcționalități, ne așteptăm să lansăm versiunea a 2-a imediat după Paște. Partenerii care deja folosesc varianta curentă a aplicației, vor trece la noua versiune fără a depune niciun fel de efort.
Marea noastră provocare a fost modulul de semnare a fișelor de instruire.
Am primit multe semnale de la servicii externe, companii, inspectori, specialiști care doresc digitalizarea SSM, dar și SU. Vestea bună este că în versiunea V.2, se vor emite fișe SSM direct din aplicație și se vor semna electronic de către toate persoanele implicate. Așa că poți semna fișa dacă ești angajat, conducător loc de muncă, responsabil ssm, director, verificator chiar și serviciu extern.
Ce înseamnă că poți semna în aplicația EasySSM?
Înseamnă ca am introdus semnătura electronică și este foarte simplu de utilizat. Vestea foarte bună este că: în aplicația noastră, semnătura electronica se poate face pe ecranul telefonului, al tabletei, al pad-ului de pe laptop, se poate face cu stylus pen (stilou tactil) sau chiar cu degetul, se poate face atât pe Android cât și pe IOS. Identificarea persoanei care a semnat documentul se face prin atribuire cu nume complet, adresă de email, CNP și/ sau alte date specifice. Semnăturile electronice nu vor fi stocate, după semnarea documentelor și/ sau a fișelor, semnăturile se înregistrează pe PDF-uri, fără ca acestea să poată fi replicate de către niciun utilizator al aplicației. De-asemenea documentele emise și semnate în aplicație nu pot fi editate ulterior, după ce acestea au fost semnate.
Încă nu am terminat cu veștile foarte bune!
Odată cu lansarea versiunii V.2 a aplicației EasySSM, vom modifica și costurile, care vor fi tot sub forma de abonament. Luăm în calcul un cost per angajat, astfel încât să fie avantajos pentru toate tipurile de companii și firme. Iar acum vine vestea foarte bună care este legată de semnături: în aplicația EasySSM semnăturile electronice sunt NELIMITATE și nu generează costuri suplimentare. Da, semnăturile electronice sunt gratuite și nelimitate, pentru toate categoriile de personal, indiferent de numărul de instruiri, documente sau fluctuația de personal . Cât despre utilizarea aplicației, costurile vor fi cuprinse între €1 și €6 / angajat/ an - evident cu semnături electronice gratuite nelimitate.
- La costul cel mai mic ar însemna €0,08 / angajat/ lună - pentru acces nelimitat la aplicație și semnături electronice nelimitate.
- La costul cel mai ridicat ar însemna €0,96 / angajat/ lună - pentru acces nelimitat la aplicație și semnături electronice nelimitate.
Mai jos poți consulta tabelul de prețuri. https://www.easyssm.ro/preturi-aplicatie-ssm-su-psi-2/ Foarte pe scurt, am scris aproximativ 1.075.000 linii de cod, avem introduse 11.840 fisiere, 46.6430 comentarii și condiții puse, 4500 ore lucrate. Toate acestea pentru a ușura munca persoanelor care își doresc automatizarea și digitalizarea domeniilor SSM și SU. Și da, ne mândrim ca suntem prima platformă/ aplicație de management online din România, suntem din 2017 lansați și continuăm sa perfecționăm platforma/ aplicația în fiecare zi.