Programează o prezentare a platformei EasySSM
Auditarea SSM și SU/PSI în platforma EasySSM - Importanța auditului pentru sănătatea securitatea în muncă și situații de urgență
Descoperiți cum platforma EasySSM vă poate ajuta să realizați auditul SSM și SU/PSI, minimizând riscul de deteriorare a sănătății și de accidentare la locul de muncă. Auditul în platforma EasySSM este predefinit, individualizat pe puncte de lucru și departamente și poate fi descărcat sau printat. În plus, puteți lua notițe la fiecare item din audit sau urca fișiere relevante.
Audit-ul în domeniul sănătății și securității în muncă și al situațiilor de urgență este un proces esențial pentru fiecare companie. Este un proces prin care se asigură că toate aspectele legate de SSM și PSI sunt în conformitate cu normele și reglementările legale în vigoare. Importanța auditului este imensă, deoarece îi ajută pe manageri să identifice problemele legate de SSM și PSI în timp util și să ia măsuri pentru a evita accidentele și îmbunătăți securitatea la locul de muncă.

Auditul SSM și SU/PSI este vital în asigurarea unui mediu de muncă sigur și sănătos pentru toți angajații. Platforma EasySSM vine în ajutorul dvs. prin oferirea unui audit predefinit, individualizat pe puncte de lucru și departamente, ușor de realizat și descărcat sau printat.
Platforma EasySSM este o soluție excelentă pentru a efectua auditul în mod eficient și fără probleme. Platforma oferă o gamă largă de funcționalități și instrumente care simplifică procesul de auditare și permit managerilor să efectueze auditul în mod eficient și rapid.
O caracteristică distinctivă a platformei EasySSM este auditul integrat SSM și SU/PSI. Această caracteristică duce platforma la un alt nivel, deoarece auditul se face prin bifare pe baza unor criterii predefinite atât pe SSM, cât și pe SU. Auditarea poate fi efectuată la nivelul firmei, dar și la nivelul punctelor de lucru sau departamentelor. Auditurile sunt individuale pe puncte de lucru, astfel încât se poate asigura că fiecare aspect al SSM și PSI este verificat în mod adecvat.
Auditul de pe firma poate fi transformat într-un audit ISO 45001 pentru managementul sănătății și securității în muncă. Această abordare minimizează riscul de deteriorare a sănătății și de accidentare la locul de muncă. Toate auditurile pot fi modificate, adăugate item-uri noi sau șterse cele existente. Acest lucru permite o flexibilitate completă pentru manageri și le permite să adapteze auditul la nevoile specifice ale companiei.
Auditul în platforma EasySSM este un proces simplu și ușor de utilizat. Toate item-urile din audit sunt predefinite, astfel încât este nevoie doar de bifare. Aceasta înseamnă că chiar și persoanele care nu cunosc foarte bine aspectele SSM și PSI pot efectua auditul în mod eficient și fără probleme.
O altă caracteristică excelentă a platformei EasySSM este faptul că auditul poate fi descărcat sau printat. Acest lucru permite managerilor să păstreze o copie a auditului pentru referință ulterioară și să o distribuie departamentelor sau altor părți interesate, cum ar fi angajații sau autoritățile de reglementare.
În plus, platforma EasySSM permite luarea de notițe la fiecare ITEM în parte din audit sau încărcarea de fișiere (dacă este cazul). Aceste funcționalități permit managerilor să urmărească rapid fiecare ITEM din audit și să ia decizia cea mai bună.

Nu rata oportunitatea de a simplifica gestionarea angajaților! Află acum cum poți folosi platforma EasySSM fără a fi nevoie de adrese de email sau numere de telefon. Accesează link-ul de mai jos și cere o prezentare pentru a descoperi toate avantajele
Nu mai pierde timp cu procese manuale și solicită o prezentare personalizată acum!
Împrăștie vestea!
Cunoști pe cineva care are nevoie de platforma EasySSM ?
Ajută-l să afle despre noi