fbpx

Această aplicație de protecția muncii EasySSM se adresează tuturor companiilor, specialiștilor, chiar și incepătorilor SSM și PSI.

Pachete

COSTUL MEDIU PER angajat

Număr de angajati

Spațiu CLOUD

Curs SSM 40 ore 

Instruiri online 

Semnături

electronice 

Fișe SSM /SU 

Audit SSM / SU

Know - how

Management SSM/ SU

Spatiu CLOUD

Notificări prin email




START-UP

în medie € 0.96

 angajat / lună

 1 - 25 angajați

800 mb

-

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€ 150 / an

     

       

ADVANCE 

în medie € 0,54  angajat /  lună

26 - 50 angajați

1.5 Gb

1 angajat

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€ 250 / an

         

                   

GROWN

în medie € 0,44 ANGAJAT / lună 

51 - 100 angajați

2,8 Gb

2 angajați

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€ 400 / an



IMM

în medie € 0,33 ANGAJAT / lună

101 - 200 angajați

5 Gb

3 angajați

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€ 600 / an

                   


BusinEss

în medie € 0,23 ANGAJAT / lună

201 - 450 angajați

9 Gb

4 angajați

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€ 900 / AN

     

      

Corporate

în medie € 0,11   ANGAJAT / lună

451 - 1100 angajați

22 Gb

4 angajați

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€ 1100 / an

           

       

enterprise

în medie € 0,09  ANGAJAT / lună

1101- 1800 angajați

35 Gb

5 angajați

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€ 1620 / an

         

         

enterprise plus

în medie € 0.08 ANGAJAT / lună

1801- 2500 angajați

50 Gb

7 angajați

Da

Nelimitat

Da

Da

Da

Da

Da

Da

€2000 / an

Iată cum te poate ajuta și pe tine aplicația EasySSM. Întrebari și raspunsuri.

Printr-o aplicație SSM cum este Easy SSM , toate problemele SSM/ PSI se transformă în pași simpli de urmat. Astfel vei avea mai mult timp pentru tine.

Lipsa controlului asupra aspectelor SSM și PSI.

Oferă control asupra ambelor domenii, prin sistemul de management unitar. Toate informațiile sunt într-un singur loc.

Cine face și cum face instructajul angajaților ?

Instructajul se face online, de pe orice sistem de operare conectat la internet.

Lipsa organizării activităților.

Folosind funcția de scadențar, iți vei planifica toata activitatea pe un an întreg și vei primi notificări cu ce urmează să faci.

Lipsa controlului asupra punctelor de lucru.

Toate punctele de lucru se pot controla ușor din aplicația Easy SSM, prin auditare predefinită în timp real.

Transmiterea documentelor la alte puncte de lucru.

EasySSM funcționează în CLOUD, astfel că poți încărca documentele specifice, iar la punctul de lucru aflat la sute de kilometrii distanță să fie văzute în timp real.

Nu cunoști atribuțiile personalului ?

Cu EasySSM gestionezi simplu cine face parte din echipa de intervenție, cine are nevoie de autorizație, sau cine este CLM.

Verificarea însușirii cunoștințelor angajaților.

Angajații se pot testa online, corectarea se face automat. Vei primi e-mail cu rezultatele.

Timp insuficient pentru gestionarea activităților.

Cu aplicația SSM / PSI – EasySSM îți vei înjumătăți timpul de lucru.

Pierderea informațiilor sau păstrarea pe hârtii, postit-uri, notițe pe calendar sau exceluri.

Păstrarea documentelor în siguranță, toate notițele sunt acum în cloud.

Omiterea unor activități sau documente specifice.

Audit predefinit – sistem de notificare prealabila despre activitățile planificate.

Pierderea timpului cu rapoarte.

Cu EasySSM poti scoate rapoarte rapide in timp real, de la toate punctele de lucru.

Costuri ridicate cu deplasarea, birotica, expediere, etc.

Cu EasySSM vei elimina multe deplasări, costuri de expediere a documentelor și vei renunța la multe documente printate.

Nu cunoști atât de bine domeniile SSM / PSI ?

Aplicația EasySSM te ghidează prin module predefinite, îți spune ce să faci și cum să faci.

Soluțiile prezentate mai sus se adresează atât unui inspector începător, cât și unui expert în domeniu. De-asemenea această aplicație SSM / PSI – Easy SSM reprezintă un beneficiu prin soluțiile oferite și pentru un serviciu extern, aceasta fiind multi- client.

Un serviciu extern poate construi un sistem în care să vadă toate firmele într-o singură fereastră.