Cum a luat naștere prima aplicație de protecția muncii și situații de urgență?
Noi ca fondatori ai EasySSM, suntem un serviciu extern de protecția muncii și situații de urgență. Iar aplicația a venit ca o necesitate de management SSM și SU-PSI, dar și ISCIR. Management al firmelor, al angajaților, al punctelor de lucru, echipamentelor, autorizatiilor, instruirilor și testărilor, etc.
Cand a venit prima idee de aplicație de protecția muncii și situații de urgență?
Prima idee ne-a venit încă din 2015, din necesitatea de a gestiona firmele aflate la distanță și a firmelor cu multe puncte de lucru aflate în toată țara. Pentru a mentine costurile sub control și în același timp calitatea și profesionalismul am trasat primele idei despre EasySSM. Cam ce am dori să dezvoltăm, cum să ne ajute, cum să ușureze munca.
Când s-a pus prima ”cărămidă” ?
Conturarea ideilor și trasarea obiectivului care în timp s-a schimbat de la conceptul original, a durat aproximativ 2 ani. Însa prima linie de cod - ”cărămida” a fost pusa în primăvara anului 2017. Apoi au început dezbateri, noi idei, multe provocări de concept, menținerea unui aspect simplist și ușor de utilizat. Adaptarea la cadrul legislativ fiind un alt aspect important de care am ținut cont. Urmând multe nopti nedormite și peste 1 an de programare facută de echipa Happy Advertising. Astfel că am finalizat aplicația EasySSM, prima aplicație de protecția muncii și situații de urgență din România, în vara anului 2017.
Ce a urmat?
După finalizarea aplicației EasySSM au urmat multe luni de teste. Teste și corecții, debuguri, alte teste și alte nopti nedormite, remedieri, etc. În 2018 a urmat un update major, am conceput peste 15 rapoarte noi, față de cele aproape 20 rapoarte inițiale. Anul acesta am mai făcut un update important, în modulul de angajați am introdus o multi-selectie cu buton de acțiune în masă. Viziune și concept. În epoca calculatoarelor: user- internet ia amploare și in România, noi ne dorim și ca protecția muncii și situațiile de urgență să țină pasul. Conceptul de management online, cu care am venit în piața românească a fost ca o gură de aer pentru multe servicii de protecția muncii și situații de urgență. Suntem optimiști și credem că în timp vom renunța la fișele de protecția muncii și situații de urgenți. Instruirea și instructajul să se facă doar online. Chiar sperăm ca tot domeniul SSM și SU-PSI să se desfășoare online. Ca și mic secret ! Inițial am conceput această aplicație pentru noi. Însă după ce am realizat ce beneficiu major aduce atât colegilor în aceste domenii, cât și firmelor la început de drum sau inspectorilor SSM - SU-PC, am hotărât să o împărtășim cu toată lumea. Tocmai de aceea am venit cu un pret foarte redus, iar utilizatorii/ clienții noștri sunt multumiți încă de la prima utilizare. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]