”Pierderea de timp este cea mai ireparabilă şi tocmai ea este aceea care pricinuieşte cea mai puţină nelinişte.” – Axel Oxenstierna Probabil ti s-a întamplat și ție într-o seară să te întrebi ”cum am ajuns să stau peste program?” . Și imediat te gândești că iar ajungi târziu acasă, la familie, la copii sau la prieteni. Nu voi putea să vin fizic să te ajut, sa vin lângă tine să lucrăm cot la cot, nu voi putea să vorbesc cu șeful tău sau să îți mai reduc din activități.
Însă pot să îți ofer TIMP! Timp plăcut petrecut alături de persoanele dragi tie. Folosește timpul ca aliat al tău!
Iar odată cu timpul, vine și ușurarea în muncă, practic vei lucra mai eficient, mai ușor și mai puțin. Pe lângă sfaturi și ideologi despre cum îți poți reduce timpul de lucru, mai există și unelte, mecanisme și nu în ultimul rând: aplicații și softuri care ne ușurează munca. Aici îți voi spune despre aplicația EasySSM, prima aplicație de management al securității și sănătății muncii și al situațiilor de urgență. Doar câțiva pași și vei avea o viziune clară în domeniul SSM/ SU, vei renunța la hârtii, notițe pe post-it-uri, sau alte agende, îți vei reduce timpul de lucru semnificativ și aici putem vorbi de 30 - 40% , îți vei ușura munca considerabil.
Cum funcționează EasySSM?
- Creezi puncte de lucru
- Adaugi angajați
- Planifici activități
- Introduci echipamente
După ce ai urmat acești pasi, nu-ți rămâne decât să vezi rapoartele. Și vei aveai viziunea clară asupra tuturor aspectelor legate de securitatea și sănătatea în muncă și situații de urgență. Investește în aplicația EasySSM, nu mai pierde timpul !