fbpx
Mana digitala care semneaza o fisa ssm
2 noiembrie 2021

”Toamna se numără bobocii 4” – Update important V.2 aplicație SSM / SU

”Toamna se numără bobocii”  – noi toamna numărăm update-urile aplicației online de management / e-learning în domeniul securității si sănătății în muncă și al situațiilor de urgență.

Este a 4-a toamnă în care aducem facilități importante  la prima aplicația SSM și SU din România – EasySSM.

Toamna aceasta e mai specială, pentru că acest update aduce automatizări complete a activităților SSM și SU.

 NE PREGĂTIM SĂ LANSĂM UPDATE V.2 AL APLICAȚIEI SMM ȘI SU

Dacă se poate să ușurăm și mai mult munca specialiștilor și experților SSM și SU, dacă se poate să construim interfața aplicației și mai simplă, atunci noi o facem.

Asta am și făcut, am îmbunătățit interfața aplicației și am reușit să o facem mai simplă și mai ușor de utilizat.

Cele mai importante facilități noi sunt :

  • emiterea fișelor SSM și SU direct din aplicație (fără necesitatea descărcării acestora);
  • semnarea fișelor/ tipizatelor – fără generarea de costuri suplimentare;
  • emiterea documentelor direct din aplicație cu posibilitate de semnare online;
  • crearea unor cursuri interactive în platforma de e-learning deja existentă;
  • dreptul de acces pentru inspectorii SSM din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă;

V.2 ADUCE DIGITALIZARE COMPLETĂ ÎN ACTIVITATEA SSM ȘI SU

Am mai schimbat și modulul de încărcare a documentelor pe serverul cloud, aceasta facilitate ușurează metoda de upload și segmentează mai bine categoriile de documente ce sunt cuprinse în dosarele SSM și SU.

INSTRUIRI

Aplicația noastră digitalizează domeniul SSM,  în conformitate cu Legea nr. 208/ 2021. Cu această ocazie am introdus posibilitatea de a emite fișele individuale de instruire direct din aplicație. Mai mult decât atât, acestea se pot semna tot în aplicație, de către toate persoanele desemnate și fără a fi nevoie să fie descărcate.

FIȘE SSM/ SU

Emiterea fișelor SSM și SU se face în mod automat în momentul în care angajatul se instruiește în aplicație, fișa poate fi emisă și de către conducătorul locului de muncă acolo unde angajații nu au acces la un dispozitiv conectat la internet.

Fișele SSM și SU se pot păstra în siguranță pe serverul cloud al aplicației.

Emiterea documentelor direct din aplicație face ca aplicația să devina complet automatizată, noi venim cu câteva șabloane/ template-uri de documente iar voi puteți emite documente nelimitate.

SEMNARE ONLINE A DOCUMENTELOR

Semnarea documentelor se va face fără generarea de costuri suplimentare, fără ca angajatorul și angajatul să facă ceva în plus sau să apeleze la altă firmă de certificare a semnăturii.

Angajatul semnează fișa SSM și SU direct în aplicație.

Angajatorul semneaza documentele direct în aplicație.

Asta înseamna că nu mai este necesar  ca documentele să fie listate/ printate. De-asemenea legea permite păstrarea documentelor în format digital, chiar si prezentarea acestora în cazul unui control – poate fi făcută tot în mediul online.

Odată cu această digitalizare, am creat un profil separat pentru inspectorii de securitate și sănătate în muncă din cadrul Inspectoratelor Teritoriale de Muncă. Până acum aveam 3 tipuri de profile, pentru angajator, pentru conducător loc de muncă și pentru angajatul simplu. De acum avem un profil separat cu acces specific doar pentru inspectorul SSM.

Ce am mai modificat sau adăugat ?

  • Am adăugat buton de listare/print la majoritatea paginilor, astfel încât documentele se pot lista/printa direct din aplicație, fără necesitatea de descărcare în prealabil.
  • Am creat modul nou pentru medicina muncii, astfel se poate seta ultima vizită dar și următoarea verificare la medicina muncii cu notificări prin email.
  • Am adăugat rapoarte noi. Modulul de rapoarte a fost îmbunătățit constat, astfel ne apropriem rapid de 40 de rapoarte diferite.
  • Am modificat modul de instruire al angajaților și butoanele specifice, pentru confirmarea și semnarea fișelor SSM și PSI , angajatul apasă pe butonul ”semnează fișa”.
  • Am modificat raportul de echipamente, astfel că acum se pot diferenția rapid echipamentele PSI față de restul echipamentelor/ utilajelor, etc.
  • Am creat un dashboard cu anumite scurtături pentru o vizualizare rapidă a mai multor module.
  • Am creat un modul de chat între angajații firmei, similar cu whatsapp.

Ne-am actualizat chiar și logo-ul companiei, menit să dea recunoașterea rapidă a simbolului EasySSM, prima aplicație/ platformă online de management și e-learning în domeniul ssm- su, din România. De asemenea ne mândrim că vă oferim cea mai complexă platformă de management și e-learning, totuși atât de ușor de utilizat.

 

Lăsați-vă comentariul

Please enter your name.
Please enter comment.