fbpx
Platforma EasySSM explicată în imagini.

Dashboard

Dashboard-ul responsabilului SSM/ SU. Aici se vor vedea informații rapide necesare până a ajunge la meniul dorit.

Firme

Firme – în acest meniu se vor vedea firmele introduse și informatii de contact.
De aici se poate intra în fiecare firmă pentru management.

Puncte de lucru/ departamente

Puncte de lucru/ departamente – aici se vor vedea punctele de lucru/ departamentele – care sunt independente unele de altele.
Fiecare punct de lucru/ departament are angajati atribuiti, are propriul audit, planificare si ecchipamente independente.

Angajați pe - puncte de lucru / departamente

Modulul de angajați din puncte de lucru/ departamente.

Aici se pot vedea angajații unui punct de lucru, în această planșă se urmărește usor dacă aceștia sunt intruiți/ testați, dacă au medicina muncii și multe alte informatii.

Audit

Audit din puncte de lucru/ departamente se face într-un mod simplu, prin bifare.

Auditul este pe fiecare punct de lucru/ departament, este individual și se pot scoate rapoarte pe baza auditului.

Auditul este predefinit, însă se pot modifica sau introduce noi bife.

Echipamente

În modulul de echipamente se pot introduce atât echipamente PSI cât și echipamente care se supun avizării ISCIR.
Se pot introduce orice echipamente care necesita verificări recurente, acestea se pot vizualiza simplu și ușor in această fereastră.

Pentru următoarea dată a verificării vom introduce notificări prin email.

Planificări

Planificările SSM – SU sunt pe fiecare punct de lucru/ departament. Am introdus toate aspectele și activitățile legislative ce trebuie întreprinse anual.
Se pot introduce și alte activități specifice companiei.

Se vor primi notificări prin email pentru fiecare activitate din planificare.

Angajați

În meniul de angajați se vor vedea toti angajații companiei sau al grupului de firme. Aceștia se pot introduce manual sau se pot importa pe modelul dat de noi.
De aici se face manangementul SSM – SU al angajaților, se poate vedea rapid cine este instruit, testat, conducător loc de muncă sau dacă are medicina muncii valabilă.
Plus multe alte informatii despre angajat, cum ar fi data angajării, locul de muncă, grupa de instruire, etc.

La fiecare angajat se pot lăsa comentarii sau notițe, se pot urca fișiere. Din acest meniu, angajații pot fi atribuiți ușor unui punct de lucru sau altul, se poate face detașarea acestora.

Program instruire / testare

Programul de instruire / testare este documentul care stă la baza periodicității instruirilor și testărilor.

Am introdus acest formular pentru că pe baza acestuia se vor emite ulterior tematici și fișe SSM – SU.

Programul de instruire/ testare se face pe grupe de instruire și se referă la o funcție din companie sau un grup de funcții.

Documente

Din platforma EasySSM se pot emite anumite documente cum ar fi : programul de instruire / testare, tematici pentru toate fazele de instruire și fișe SSM – SU.

În acest modul de documente, pe baza șabloanelor introduse deja, se pot emite documente ce se pot păstra ăn cloud sau se pot descărca.

Șabloane

În modulul de șabloane sunt introduse peste 15 sabloane SSM și SU. Acestea pot fi modificate și adaptate cerințelor dumneavoastră.

Pe baza acestor șabloane se vor emite tematici și fișe SSM – SU. Șabloanele respectă prevederile legale în domeniul SSM și SU.

eLearning / instruiri

În pagina de instruiri se vor emite instruirile pe grupe de personal, atât pe SSM cât și pe SU în echipe de interventie și personal noninterventie.
Instruirile se vor emite cu documentele urcate în cloud-ul platformei, documentele companiei.

Aceste instruiri sunt bazate pe programa de instruire/ testare, astfel că se crează automat lunile în care se face instruirea.

În acet modul de instruiri se pot urca documente, PDF-uri, clipuri video sau de pe YouTube, poze, există și o fereastră unde se poate completa text manual.

La sfârșitul fiecărei instruirii se pot adăuga quizz-uri / teste.

Teste / Quizz

Din modulul de teste /quizz-uri se pot concepe simplu oricâte teste sunt necesare.
Testele pot fi pe grupe de instruiri, anuale si mai avem și quizz-uri ce pot fi puse după anumite instruiri pe SSM și SU.

Angajații se pot testa imediat după, în cazul în care nu au fost admiși. Testele se pot descărca și/ sau printa.

Profil angajat

Profilul angajatului, cum vede acesta platforma. Se poate vedea cât de simplă este afișarea pentru acesta.

Semnătura electronică

Semnătura electronică  se poate face pe ecranul telefonului, al tabletei, al pad-ului de pe laptop, se poate face cu stylus pen (stilou tactil) sau chiar cu degetul, se poate face atât pe Android cât și pe IOS.

Identificarea persoanei care a semnat documentul se face prin atribuire cu nume complet, adresă de email, CNP și/ sau alte date specifice.

Semnăturile nu vor fi stocate, după semnarea documentelor și/ sau a fișelor, semnăturile se înregistrează pe PDF-uri, fără ca acestea să poată fi replicate de către niciun utilizator al aplicației.
De-asemenea documentele emise și semnate în aplicație nu pot fi editate ulterior, după ce acestea au fost semnate.

În platforma/ aplicația EasySSM semnăturile sunt nelimitate și gratuite.

Rapoarte

După ce au fost introduse toate informatiile necesare, din platforma EasySSM se pot genera aproape 40 de rapoarte SSM și SU.

Avem rapoarte despre audit, angajati, instruiri, echipamente, echipe de interventie, neconformități și multe altele.

Rapoartele se pot descărca și prezenta către persoanele interesate.

Alte specificații și beneficii

  • Profil pentru inspectorii ITM / ISU
  • Mesagerie și chat
  • Sincronizare planificare - calendar
  • Spațiu CLOUD
  • Notițe firme/ puncte de lucru/ departamente
  • Status firme / puncte de lucru / departamente
  • Situație medicina muncii
  • Securitate date
  • Posibilitate creare cursuri/ teste non SSM / SU
  • Profil: responsabil SSM/ SU, conducător loc de munca, angajat
  • Editare simultană angajați
  • Listare direct din platformă