fbpx

Servicii SSM/ SU/ RU/ SAL cu acoperire națională și internațională.

1
Servicii SSM (Sănătatea Securitatea Muncii)
acoperim toate activitățile ce trebuie întrerinse într-un an de către un inspector SSM, conform articolului 15 din HG1425/2006; acoperire națională și internaționala cu personal cu expertiză în domeniu, dar și prin aplicația EasySSM; reprezentare la controale sau audit-uri, posibilitate participare la licitații pentru construcții; verificări șantiere temporale sau mobile conform HG300/2006;
2
Servicii SU(Situații De Urgență)
acoperim toate activitățile ce trebuie întrerinse într-un an de către un cadru tehnic PSI și inspector de protecție civilă; acoperire națională și internaționala cu personal cu expertiză în domeniu, dar și prin aplicația EasySSM; reprezentare la controale sau audit-uri;
3
Servicii SAL (Salarizare)
realizare ștate de plată; lucram remote, sau cu persoană la sediul dumneavoastra: putem lucra în aplicația noastră sau a dumneavoastră; expertiză în domeniul salarizării; reprezentare la controale sau audit-uri; cunoștințe aprofundate în Saga, SuperSal;
4
Servicii RU(Resurse Umane)
intocmire, încetare, modificare – CIM; posiblitate recrutare prin diferite metode; lucram remote, sau cu persoană la sediul dumneavoastra: managementul contractelor de muncă și organigrama; reprezentare la controale sau audit-uri;

Cine suntem noi și ce realizări avem?

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul SSM respectiv domeniul SU, cu modestie putem spune ca suntem experți dedicați. Foarte important este că ne place ceea ce facem, de aceea nu căutăm neaparat partea financiară a unui contract, ci mai degraba provocarea care ne așteaptă.

Iar de provocări nu am dus lipsa, de aceea am dus domeniile SSM și SU la un alt nivel, astfel ca în anul 2017 am dezvoltat EasySSM – prima aplicație online SSM/SU din România. Un an mai târziu (2018) am dezvoltat primul curs online SSM din România.

Ce îți oferim ?

Îți oferim servicii profesionale prin experianța în multe domenii ale experților noștri. 

Venim cu soluții inovative pentru afacerea ta. De la management online prin aplicația EasySSM – la instruire și testare SSM/ SU prin platforma noastra de e-learning.

Vei avea o viziune clară a activității din aceste domenii, pentru că am reușit să fuzionăm online-ul cu activitățile SSM/ SU.

Instruire și testare 24/7 și rapoarte ale activităților în timp real.

Solicită oferta

Completează câmpurile de mai jos pentru a primi oferta.

Solicită oferta







     De ce să lucrezi cu noi ?

Am fost recomandați ca profesioniști. Noi credem ca entuziasmul nostru spune totul despre noi, inovativi, mereu căutam soluții pentru cele mai complicate provocări.
Uneori poate suntem prea corecți și am cerut prea multa rigurozitate în domeniile SSM, SU, RU și SAL, pentru că avem și activități în domeniul Resurselor Umane dar și Salarizare.

Am dezvoltat o aplicație care să ne ușureze munca, însă ne-am dat seama ca ar ajuta la fel de mult și alte firme, care poate nu au profil de serviciu extern, asa ca toate firmele pot utiliza foarte ușor aplicația EasySSM.
Pentru partenerii noștri am venit cu ideea de putea face cursuri online, fără a fi nevoie de deplasări, documente excesive, timp de curs, etc. și am dezvoltat primul curs ONLINE în domeniul SSM.

Avem foarte multe informații utile pe blog, trimitem în mod constant informări și chiar modele de documente către public, care de obicei nu se găsesc gratis, sau nu se găsesc deloc.

Printre multe proiecte pe care le-am terminat sau înca le desfășurăm o să amintesc câteva.

Spitalul de Urgență Floreasca (SCUB) – desfășurat pe 1 an- am lucrat impreună cu serviciul intern și am implementat managementul SSM și SU, am intocmit multiple audit-uri pe linie de SSM și SU, am făcut instructaje chiar și exerciții de intervenție și evacuare. Da, am reusit printre pacienți să evacuăm paturi, să întindem furtunele hidranților, chiar am folosit și stingătoarele pe holurile spitalului.

Lukoil* (filiala) – in desfășurare – efectuăm exerciții și simulări tehnice de intervenție și evacuare, alte proiecte pentru intocmire piese ale dosarului SSM, impreună cu serviciul intern al societății efectuăm la cerere și alte activități pe linie de SSM și SU.

Samsonite România* – un proiect început de mai bine de 5 ani, aici am implementat în primele luni managementul SSM și SU, conducătorii locurilor de muncă stiu ce au de făcut, angajații sunt responsabili, este important și faptul că nu s-au inregistrat accidente sau incidente în tot acest timp.

Fabrica de pompe Aversa – aici am avut o provocare în sensul în care desi favrica funcționa de ceva timp, am luat activitatea SSM și SU aproape de la zero, am reîntocmit fise pentru toti angajatii (peste 400), am reîntocmit documentația în totalitate, iar oamenii nu mai erau instruiți de ceva timp. În mai puțin de 6 luni am implementat și managementul SSM și SU, am elaborat planuri de intervenție, am efectuat exerciții tehnice aplicate de intervenție și evacuare.

Eurobike Universal* – acest proiect l-am început de mai bine de 10 ani și am crescut împreună, o fabrică ultra-modernă de biciclete, unde provocarea cea mai mare a fost să responsabilizăm angajații, pentru că nu întotdeauna aceștia sunt conștienți de riscurile de accidentare sau de incendii.

Premier Palace & SPA* – poate printre cele mai interesante și complexe proiecte pentru că nu am oferit simple servicii SSM și SU pentru cel mai luxos hotel&spa din România, ci am fost prezenți încă de la construcția acestuia. În acest proiect am oferit servicii complexe în domeniul SSM, SU, Resurse Umane, Salarizare, ISCIR, exact – noi întocmeam documentele de angajare, apoi tot noi îi și instruiam, tot noi le întocmeam și ștatele de plată. Proiectul a început inainte de construcția efectivă a hotelului, dar și pe toata durata acestuia.

Aria Paper Distribution* – la fel de interesant, acest parteneriat a pornit acum mai bine de 10 ani, oferind multiple servicii. Chiar dacă angajatorul este străin, ne-am înțeles imediat, acesta a știut de la început că siguranța și sănătatea angajaților este prioriatea numărul zero . Cel mai important este că am reusit prin instruiri, implementări proceduri și alte activități, să nu avem niciun accident de muncă, sau vreun incendiu.

Asociația M.A.M.E.* – ne-am dorit să lucrăm la acest proiect și ne bucurăm că o facem pro-bono, pentru că deși angajații au riscuri foarte mici, conducerea își arată interesul permament pentru sănătatea și siguranță angajaților.

Sunt multe proiecte care ne-au oferit satisfacții și provocari, chiar și firmele mici, sau cu puține riscuri de accidentare pot aduce oportunități de dezvoltare profesională și personală.