fbpx
3 martie 2018

Prima aplicație SSM / PSI care îți rezolvă toate problemele

Varianta clasică vs. Easy SSM

Printr-o aplicație SSM cum este Easy SSM , toate problemele SSM/ PSI se transformă în pași simpli de urmat. Astfel vei avea mai mult timp pentru tine.

Am făcut acest tabel pentru a vedea cu ușurință cum răspunde această aplicație SSM la necesitățile tale.

Lipsa controlului asupra punctelor de lucru.

Toate punctele de lucru se pot controla ușor din aplicația Easy SSM, prin auditare predefinită în timp real.

Lipsa controlului asupra aspectelor SSM și PSI.

Oferă control asupra ambelor domenii, prin sistemul de management unitar. Toate informațiile sunt într-un singur loc.

Cine face și cum face instructajul angajaților ?

Instructajul se face online, de pe orice sistem de operare conectat la internet.

Pierderea informațiilor sau păstrarea pe hârtii, postit-uri, notițe pe calendar sau exceluri.

Păstrarea documentelor în siguranță, toate notițele sunt acum în cloud.

Omiterea unor activități sau documente specifice.

Audit predefinit – sistem de notificare prealabila despre activitățile planificate.

Pierderea timpului cu rapoarte.

Cu EasySSM poti scoate rapoarte rapide in timp real, de la toate punctele de lucru.

Lipsa organizării activităților.

Folosind funcția de scadențar, iți vei planifica toata activitatea pe un an întreg și vei primi notificări cu ce urmează să faci.

Transmiterea documentelor la alte puncte de lucru.

EasySSM funcționează în CLOUD, astfel că poți încărca documentele specifice, iar la punctul de lucru aflat la sute de kilometrii distanță să fie văzute în timp real.

Timp insuficient pentru gestionarea activităților.

Cu aplicația SSM / PSI – EasySSM îți vei înjumătăți timpul de lucru.

Costuri ridicate cu deplasarea, birotica, expediere, etc.

Cu EasySSM vei elimina multe deplasări, costuri de expediere a documentelor și vei renunța la multe documente printate.

Nu cunoști atât de bine domeniile SSM / PSI ?

Aplicația EasySSM te ghidează prin module predefinite, îți spune ce să faci și cum să faci.

Nu cunoști atribuțiile personalului ?

Cu EasySSM gestionezi simplu cine face parte din echipa de intervenție, cine are nevoie de autorizație, sau cine este CLM.

Verificarea însușirii cunoștințelor angajaților.

Angajații se pot testa online, corectarea se face automat. Vei primi e-mail cu rezultatele.

Soluțiile prezentate mai sus se adresează atât unui inspector începător, cât și unui expert în domeniu.

De-asemenea aplicație ssm – Easy SSM reprezintă un beneficiu prin soluțiile oferite și pentru un serviciu extern.

Aplicația noastră este multi-client.

Un serviciu extern poate construi un sistem în care să vadă toate firmele într-o singură fereastră.