fbpx
28 martie 2019

Managementul în protecția muncii și situații de urgență.

Protecția muncii simplu și ușor

Managementul în protecția muncii și situații de urgență poate fi destul de greu de aplicat. Cu EasySSM totul devine mai simplu și mai ușor.

Managementul în protecția muncii reprezintă: O abordare sistematică pusă în aplicare de un angajator pentru a reduce riscul de accidentare.
Aceasta implică identificarea, evaluarea și controlul riscurilor pentru lucrători în toate operațiunile acestora la locul de muncă.

Utilizarea aplicației EasySSM eficientizează și ușurează managementul în protecția muncii și situații de urgență.

În primul rănd toate informațiile și datele necesare în protecția muncii vor fi introduse sistematic. Prin module bine definite, menite să structureze corect atât documentația SSM/SU-PSI cât și activitatea SSM și SU-PSI.

Astfel că odată ce ai lansat sistemul de management în protecția muncii cu aplicația EasySSM, totul devine mai simplu. Cu o viziune clara asupra neregulilor, a acționilor ce trebuie întreprinse și a tuturor activităților din legislație de îndeplinit pe SSM și SU-PSI.

Ce știe să facă EasySSM ?

Acum ne aflăm în punctul unde deja am introdus toate datele și informațiile necesare.

Aplicația îți va spune printre altele despre următoarele:

Despre angajați – cine este conducătorul locului de muncă, cine este în echipa de intervenție, cine s-a instruit, cine nu s-a instruit, cine s-a testat, etc.

Despre puncte de lucru – ce angajați sunt la un punct de lucru, ce echipamente PSI sunt , ce echipamente ISCIR sunt, un audit complet pe punct de lucru, ce planificări au fost făcute pe un punct de lucru, etc.

Vei avea un tablou general cu toți angajații din firmă care conțin informații depsre data angajării, funcția, dacă e în echipa de intervenție, dacă este autorizat SSM, dacă au fost făcute instruirile pe SSM- SU și testările.

În modulul de rapoarte, aplicația generează peste 30 de rapoarte. Cu ajutorul cărora îți vei manageria timpul și resursele mult mai eficient.

Unele rapoarte sunt comune, trebuie făcute sau le faci oricum. Alte rapoarte sunt venite în sprijinul tău, rapoarte cum ar fi:
neconformități ssm și psi, situația instruirilor/ testărilor, audit ssm sau psi, lista cu echipele de intervenție, lista cu mijloace de stins incendii, lista cu persoanele autorizate SSM, lista cu echipamente care pot fi chiar ISCIR, plus multe alte rapoarte. Cu aceste rapoarte vei avea o viziune clară asupra deficiențelor din firmă. Te vei putea concentra pe ele și astfel vei putea evita amenzi din partea ITM sau ISU.

Aplicația vine și cu mesagerie internă, adică nu este nevoie de adresă de emil.
Odată ce a fost creat un user sau un angajat, se pot trimite mesaje către acea persoană fără a fi necesară o adresă de email.