Instruire SSM-SU/PSI online sau e-learning. Este o funcție foarte importantă a aplicației .
Conducătorul locului de muncă sau specialistul desemnat:
după ce primește notificare prin email va putea efectua instructajul specific poziției în companie, asistat de calculator.
Fiecare angajat va primi instrucțiunile necesare, în mod automat, se va instrui și va da testul online .
Cum se face instructajul ?
La introducerea angajaților se crează un utilizator și o parolă pentru fiecare.
Astfel că angajații , la conectare vor primi o notificare în dashboard, cu mesajul predefinit că trebuie să se instruiască.
Aapoi vor primi doar instrucțiunea funcției lor, pentru luna în care se află.
Aceștia pot reveni oricând să revadă instrucțiunile.
Dar testarea la angajare și anuală?
Fiecare angajat va avea în panoul sau, pe lângă instructaj și un modul de testare.
Acesta va intra pe testul său grilă și va completa cu bifă.
Calcularea punctajului se face automat, iar dacă angajatul nu este admis din prima – poate încerca iarăși.
Auditul intern
Aplicația dispune de un modul de evaluare a documentației și activităților – Auditul.
Auditul SSM/SU/PSI este prestabilit, astfel că trebuie doar să bifezi ce documente au fost întocmite sau ce acțiuni au fost întreprinse
La final se poate observa ușor ce anume mai trebuie îmbunătățit.
Poți vedea de la sediu ce lipsește de la un punct de lucru din celălalt capăt de țară.
Planificarea activităților pe un an întreg.
Am creat această planificare pentru a ușura muncă unui specialist supraîncărcat, dar și munca unui inspector SSM care este la început de drum.
Planificarea fiind prestabilită, vei putea completa toate activitățile doar prin setarea datelor în calendar.
De la sedințele CSSM, la instructaje pe domenii, controale de medicina muncii sau controale interne, toată activitatea unui inspector sau specialist.
Este cu adevărat util să poți să îți planifici activitatea o dată la începutul anului, ca apoi doar să fi notificat că urmează să o efectuezi, iar în felul acesta nu îți va mai scăpa nimic.
Notificări prin e-mail
Scandențarul devine mai util decât orice ”reminder” sau chiar decât un asistent manager.
Odată completat la începutul anului, modulul îți va aminti la intervale de timp stabilite în prealabil.
Ce actiuni trebuie întreprinse în luna sau săptămâna curentă.
Vei primi notificări pe dashboard, dar și prin e-mail cu câteva zile înainte.
Evidenta personalului, echipamentelor de muncă, autorizarilor, etc
Gestionare simplă a personalului.
Pe masură ce introduci angajații în cloud, poți selecta pentru fiecare dacă face parte din echipa de intervenție.
Poți selecta dacă este autorizat, dacă este conducătorul locului de muncă sau dacă a fost instruit.
Aplicația are și un modul pentru echipamentele care necesită autorizare.
De reținut este faptul că toate inregistrările de personal, echipamente, etc. se pot face pe puncte de lucru.
Pentru a indentifica ușor și a manageria provocarea identificată.
Pastrarea documentațiilor
Cum rămâne cu documentația pe protecția muncii și situații de urgență?
Atât documentația pe protecția muncii cât și documentația pe situații de urgență se vor urca pe platformă (în cloud).
Fiind disponibilă în timp real la toate punctele de lucru.
Am avut grijă să nu amestecăm cele doua domenii, astfel că am divizat documentele în dosare de protecția muncii și dosare de situații de urgență.
De exemplu , când vei modifica planul de prevenire și protecție, documentul îl vei urca în dosarul SSM, în subdosarul Plan de Prevenire și Protecție
Funcția de rapoarte
Funcția de rapoarte poate fi utila atât în sedințele operative cât și pentru întocmirea rapoartelor anuale în domeniul situațiilor de urgență.
Exista rapoarte cu controalele interne și externe, salariați pe puncte de lucru, situația instruirilor, planificarea exercițiilor, listă cu mijloacele de stins incendii și termenele de verificare, etc.

Control asupra managementului SSM-SU/PSI
Cu Easy SSM poti avea informații în timp real despre orice aspect de protecția muncii și PSI.
Cum ar fi , spre exemplu: dacă documentația este în regulă, semnalistica pe puncte de lucru sau departamente, revizia stingătoarelor sau efectuarea buletinelor PRAM.
Cine s-a instruit sau ce punctaj a obținut la testarea SSM/SU.


Control SSM-SU/PSI la distanță
Prin EasySSM te conectezi rapid cu toate punctele de lucru sau toate departamentele.
Fie locale sau la sute de kilometrii distanță, astfel eficientizezi timpul de lucru și te poți concentra mai ușor pe anumite aspecte.

Generare costuri reduse
Practic toate informațiile de la punctele de lucru sau de la alte departamente se centralizează în cloud-ul aplicației.
Totul fiind la un click distanță, te poți conecta de oriunde din lume de pe calculator, telefon sau tabletă care are acces la internet.
