fbpx
1 martie 2018

Audit SSM și PSI cu Easy SSM

Audit securitatea muncii și situații de urgență

Auditul SSM și PSI face parte din managementul acestor două domenii. Iar modulul de audit securitatea muncii și situații de urgență al aplicației Easy SSM îți ușurează munca considerabil.

Cum se poate?

            Acest modul de auditare a activităților SSM și PSI se face mult mai rapid, mai exact prin bifare.
Astfel că vei avea cele două domenii separate, iar la fiecare dintre ele v-a trebui doar să bifezi dacă documentul a fost întocmit sau actiunea a fost îndeplinită.
În plus la fiecare punct din audit, se pot lăsa notițe sau informații, în felul aceste nu îți mai scapă nimic.
Nu este nimic dacă nu cunoști la perfecție ce aspecte trebuie îndeplinite, modulul vine predefinit. Iar tu trebuie cel puțin o dată pe an să verifici documentația.

Așadar la începutul anului vei face planificarea activităților, despre care am vorbit data trecută, după care vei bifa în aplicația Easy SSM activitățile întreprinse.

            Care este beneficiul ?

            Vei avea o viziune de ansamblu al documentelor și acțiunilor ce trebuie inteprinse. Vei ști ce mai trebuie făcut pentru a fi în ordine, pentru a proteja lucrătorii sau pentru a nu lua amendă.

Totul se face în cloud, dar dacă este necesar poți să descarci raportul fie direct din pagina de audit, fie din modulul de rapoarte (despre care voi vorbi data viitoare).     

Auditul SSM se poate descărca separat de cel PSI sau împreună.

Mai mult decat atât, am conceput modulul de audit separat, deci pentru fiecare departament sau punct de lucru. Astfel că vei avea o vizine asupra tuturor punctelor de lucru și vei putea controla de la sute de kilometrii orice punct de lucru.

            

Să recapitulăm beneficiile:

  • Managementul securității muncii și al situațiilor de urgență.
  • Completare ușoară prin bifare – renunți la toate fișierele excel sau bucățile de hârtie rătăcite oricum.
  • Audit predefinit – vine cu peste 65 de puncte predefinite gata de bifare.
  • Viziune – vei ști în timp real la departamentul tău sau la alt punct de lucru ce mai trebuie îmbunătățit.
  • Informații în timp real – aplicația transmite prin cloud informațiile de la sute de kilometrii.
  • Descărcare audit – conversia instantanee într-un raport.
  • Coordonarea punctelor de lucru.

Comments are closed.