Pentru a avea un curs rapid de introducere a datelor in aplicatie, am creat acest AJUTOR.

Va recomandam sa urmati pasii in ordinea afisata in acest AJUTOR.

Etapa I – ajutor

Adauga firma

  1. Apasa pe butonul FIRME din meniul aflat in partea stanga.
  2. Apasa pe butonul rosu ADAUGA FIRMA, care se afla in partea stanga sus.
  3. Completeaza datele FIRMEI  in fereastra deschisa.
  4. Apasa pe butonul SALVEAZA, buton albastru aflat in partea de jos a ferestrei.
Vezi clip video https://www.youtube.com/watch?v=7HuWJYxVp5M 

Ajutor / HelpAjutor / HelpAjutor / HelpAjutor / Help

Adaugare puncte de lucru / compartimente
Varianta I

Dupa ce ai creat firma (primul pas) :

  1. Apasa pe FIRME – meniul din stanga si se deschide fereastra cu firmele .
  2. Apasa pe FIRMA care te intereseaza (numele apare cu albastru, apasa pe el).
  3. Apasa PUNCTE DE LUCRU / COMPARTIMENTE (linia orizontala) si se deschide fereastra cu punctele de lucru.
  4. Apasa pe butonul rosu PUNCT DE LUCRU/ COMPARTIMENT NOU , care se afla in partea stanga sus.
  5. Selecteaza firma la care se adauga punctul de lucru.
  6. Completaza datele punctului de lucru sau al compartimentului.
  7. Apasa pe butonul ADAUGA PUNCT DE LUCRU, buton albastru aflat in partea dreapta.
Varianta II
Din meniul PUNCTE DE LUCRU/ COMPARTIMENTE – stanga :
  1. Apasa pe PUNCTE DE LUCRU/ COMPARTIMENTE din meniul aflat in partea stanga.
  2. Apasa pe butonul rosu PUNCT DE LUCRU/ COMPARTIMENT NOU , care se afla in partea stanga sus.
  3. URMEAZA PASII 5,6,7 din varianta I
Vezi clip video https://www.youtube.com/watch?v=fDB3jK-rG5E&list=PLg1Gmp2V3E87ngfrlJKiSp3FL4HpBa1zy&index=2

Ajutor / HelpAjutor / HelpAjutor / HelpAjutor / HelpAjutor / HelpAjutor / Help

Adaugare angajati
  1. Apasa ANGAJATI din meniul aflat in partea stanga si se deschide fereastra cu toti angajatii .
  2. Apasa butonul rosu ANGAJAT NOU din dreapta sus si apare fereastra cu fisa angajatului.
  3. Completeaza datele necesare.
  4. Bifează, apasand pe cerculete, in sectiunile ORGANIZATORICE si INSTRUIRI ANGAJAT.
    Daca bifezi un cerculet in INSTRUIRI ANGAJAT apare o caseta in care sa completezi data instruirii respective.Apasa pe caseta si apare calendarul, unde setezi data necesara.
  5. Apasa butonul albastru SALVEAZA, din partea dreapta.
    Angajatul va fi salvat in lista generala, cu toti angajatii.
Import angajati

ATENTIE ! – fisierul urcat in aplicatie trebuie sa fie format .csv – comma delimited (salveaza din excel in acest format).

ATENTIE ! – daca numele si prenumele sunt in aceiasi casuta, bifeaza CAMP COMUN NUME&PRENUME.

ATENTIE ! – foloseste modelele de aici pentru import camp comun si import campuri separate nume si prenume
⇒ descarca exemplu camp comun nume si preunme 
⇔ descarca exemplu camp separat nume de prenume

ATENTIE – data calendaristica trebuie sa aiba acelasi format ca in exemplul dat spre descarcare. 

  1. Apasa ANGAJATI din meniul aflat in partea stanga si se deschide fereastra cu toti angajatii .
  2. Apasa butonul rosu IMPORT ANGAJATI din dreapta sus.
  3. Apasa pe casuta ”choose file” pentru a urca fisierul tau.
  4. Apasa butonul albastru SALVEAZA, din partea dreapta.

Ajutor / Help Ajutor / HelpAjutor / HelpAjutor / Help

Atribuie angajati pe puncte de lucru/ compartimente
  1. Deschide punctul de lucru/compartimentul unde vrei sa atribui angajatul nou introdus.
  2. Apasa butonul ANGAJATI din bara orizontala.
  3. Apasa butonul rosu ATRIBUIRE ANGAJATI.
  4. Apasa pe casuta ANGAJAT si vei vedea ca apar numele angajatilor noi.
    Angajatii se atribuie unui singur punct de lucru/ compartiment.
  5. Apasa pe angajatul pe care vrei sa-l atribui acelui punct de lucru/compartiment.
    Numele lui va aparea intr-o casuta rosie. Poti folosi CTRL – butonul de pe tastatura pentru a multi-selecta.
  6. Apasa butonul rosu SALVEAZA, din partea dreapta .

Etapa II – ajutor

Intocmeste AUDIT SSM/SU-PSI
  1. SELECTEAZA PUNCTUL DE LUCRU/ COMPARTIMENTUL dorit din meniul aflat in partea stanga.
  2. Apasa pe AUDIT aflat in partea de sus pe linia orizontala.
  3. Bifeaza pe cerculetul din dreptul fiecarei coloane.In prima parte este SSM / in a doua parte este SU/PSI (pe aceiasi pagina – foloseste scroll down)
Adauga echipamente
  1. SELECTEAZA PUNCTUL DE LUCRU/ COMPARTIMENTUL dorit din meniul aflat in partea stanga.
  2. Apasa pe ECHIPAMENTE aflat in partea de sus pe linia orizontala.
  3. Apasa pe butonul rosu ADAUGA ECHIPAMENT, care se afla in partea dreapta sus.
  4. Completeaza cu numele echipamentului, data ultimei si urmatoarei verificari.
    Echipamentul poate fi echipament de lucru, echipament ISCIR, sau alte echipamente ce necesita verificari periodice.
  5. Bifeaza casuta ECHIPAMENT PSI? daca este cazul.
    Se deosebeste de alte echipamente in meniul RAPOARTE.
  6. Apasa pe butonul rosu SALVEAZA, aflat in partea dreapta.
Seteaza scadentar/ planifica activitati
  1. SELECTEAZA PUNCTUL DE LUCRU/ COMPARTIMENTUL dorit din meniul aflat in partea stanga.
  2. Apasa pe SCADENTAR aflat in partea de sus pe linia orizontala.
  3. Apasa pe rotita albastra din dreptul fiecarei activitati.
  4. Apasa pe luna in care doresti sa setezi o activitate.
  5. Selecteaza din calendar luna si data dorita.
    La aceiasi activitate poti completa mai multe luni.
  6. Apasa pe butonul SALVEAZA.
Adauga documente
  1. Apasa pe FIRME din meniul aflat in partea stanga
  2. Apasa pe DOCUMENTE aflat in partea de sus.
  3. Apasa pe dosarul care te intereseaza unde vei gasi mai multe subfoldere.
  4. Apasa pe subfoldere si urca documente prin apasarea butonului ”Choose Files”
    In acelasi fel si pentru dosarul SU-PSI

Alte funcții / module

Functia de notite / comentarii
Aplicatia dispune de functie de notite sau comentarii in urmatoarele module:
  1. In FIRME – selecteaza firma dorita, direct in pagina generala a firmei poti lua notite.
  2. In Puncte de lucru/ compartimente -selecteaza punctul de lucru/ compartimenul dorit, direct in pagina generala a acestuia poti lua notite.
  3. In ANGAJATI – apasa pe angajatul dorit, se va deschide o fereastra in partea dreapta, aici poti lasa comentarii/ notite sau urca fisiere.

Pentru angajati, notitele/ comentariile/ fisierele se vor vedea atat in pagina generala de angajati, cat si pe punctele de lucru unde se afla fiecare.

Functia RAPOARTE
Aplicatia dispune de functia de RAPOARTE aflata in meniul din stanga.
  1. Apasa pe RAPOARTE
  2. Selecteaza unul din rapoartele dorite.
  3. Selecteaza unul din punctele de lucru dorite sau firma (la unele rapoarte)
  4. Apasa pe buronul ” ARATA IN PAGINA” pentru a-ti afisa direct in browser.
  5. Apasa pe butonul ” DOWNLOAD ” pentru a descarca raportul.

ATENTIE ! – La raportul de planificari trebuie selectata firma, apoi punctul de lucru apoi luna dorita.

Functia TESTE
Aplicatia dispune de functia de TESTE aflata in meniul din stanga. Aici vei gasi doua teste, dar poti adauga si tu cate teste doresti.
  1. Apasa pe TESTE.
    Aici vei vedea persoanele care s-au testat.
  2. Apasa pe butonul rosu TESTE PREDEFINITE.
  3. Apasa pe butonul rosu FA TESTUL ACUM! ssm sau psi.
  4. Bifeaza raspunsurile corecte.
  5. Apasa pe butonul albastru din stanga jos TRIMITE.
    Testul se calculeaza automat si vei primi notificare de efectuare a testului.
    Vei vedea si punctajul obtinut.
Functia MESAJE
Aplicatia dispune de functia de MESAJE aflata in meniul din stanga. Astfel poti trimite mesaje angajatilor chiar daca acestia nu au adresa de email.
  1. Apasa pe MESAJE.
  2. Apasa pe butonul verde SCRIE MESAJ NOU.
  3. Apasa pe chenarul CATRE.
  4. Selecteaza unul sau mai multi angajati – folosind tasta CTRL.
  5. Scrie titlul si mesajul dorit.
    Apasa pe butonul SELECTEZA din chenarul ATASAMENT pentru a trimite fisiere.
  6. Apasa pe TRIMITE.
Multi-selectia pe angajati / actiuni in masa
Aplicatia dispune de functie de multi-selectie la angajati, se pot inteprinde actiuni in masa.

In ANGAJATI din meniu sau din PUNCTE DE LUCRU/ COMPARTIMENTE.

  1. Bifeaza mai multi angajati sau foloseste butonul rosu de sus de bifare in masa  
  2. Apasa pe butonul ACTIUNI IN MASA.
  3. Selecteaza actiunea dorita.
  4. Apasa butonul OK dupa selectia dorita.Pentru instructiuni SSM / PSI la angajare sau periodice – se preia data la care te afli in momentul in care apasa butonul. Adica se preia data in care te afli cand faci bifarea multi-selectiva.

ATENTIE ! – la selectia ”bifare autorizat SSM/PSI„ se face doar bifarea, TREBUIE sa intrati la fiecare angajat bifat aici pentru a introduce datele calendaristice.

Trimite date autentificare catre angajati
Aplicatia dispune de functie de multi-selectie la angajati, se pot inteprinde actiuni in masa.

In ANGAJATI din meniu sau din PUNCTE DE LUCRU/ COMPARTIMENTE.

  1. Selecteaza unul, mai multi angajati sau foloseste butonul rosu de sus de bifare in masa  
  2. Apasa pe butonul ACTIUNI IN MASA.
  3. Selecteaza actiunea TRIMITE EMAIL CU DATELE DE CONECTARE.
  4. Apasa butonul OK dupa selectia dorita.
Sau individual

In ANGAJATI din meniu sau din PUNCTE DE LUCRU/ COMPARTIMENTE.

  1. Apasa pe casuta in forma de plic (email), din dreptul angajatului dorit.
  2. Apasa pe butonul rosu TRIMITE EMAIL CU DATELE DE CONECTARE.
Sincronizare planificare - calendar
Aplicatia dispune de sincronizare a planificării cu calendarul tău.

Din meniul FIRME /PUNCTE DE LUCRU

  1. Apasă pe butonul ”calendar”   , se descarcă un fișier cu terminație .ics 
  2. Apasa pe fișierul descărcat și deschide-l cu calendarul tău.
  3. Importă fișierul în calendarul tău.
  4. Pentru ambele variante, salvează calendarul dacă ti se solicită.

Vezi clip video https://www.youtube.com/watch?v=z76CkVGKMeY

https://www.youtube.com/watch?v=z76CkVGKMeY

Pe lângă această pagină de ajutor, avem multe articole și pe blog, articole care să îți vină în ajutor.
Daca nu te descurci cu acest AJUTOR, ne poti contacta prin email sau telefonic.